Het is mogelijk dat klanten of instellingen zelf ritopdrachten beheren via de software.
Werkwijze:
- maak de opdrachtgever of instelling aan in de stamgegevens debiteuren
- maak de opdrachtgever of instelling als subcentrale
- koppel de subcentrale aan de debiteur aangemaakt in de eerste stap
- maak de reizigers aan en koppel deze aan de betalende instantie uit de eerste stap
- koppel de reizigers aan de subcentrale aangemaakt in stap twee
- maak een inlogaccount aan en selecteer de rol INSTELLING / OPDRACHTGEVER
- koppel het inlogaccount aan de subcentrale aangemaakt in stap twee
Aandachtspunten:
- zorg er voor dat het inlogaccount niet werd gekoppeld aan een debiteur, betalende instantie of personeelslid
- plaats de toegangsmethode op 2FA token of SMS
- voer het email adres en telefoonnummer in op het tabblad communicatie
- ingeval van 2FA methode voer het unieke TPL nummer van de telefoon app in op het tabblad 2FA
- ingeval van toegangsmethode op IP adres voer het IP adres in van de opdrachtgever of instelling
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren