Koppelen van documenten aan personeel per mail

Gewijzigd op Di, 2 Jan, 2024 om 3:38 PM

Voor het versturen en koppelen van documenten via mail aan uw personeelslid dient u uw mail te richten aan het voor u aangemaakte emailadres. Heeft u nog geen emailadres ontvangen vanuit onze helpdesk? Neem dan contact op via [email protected] om de service of het emailadres te activeren.


Richt uw mail aan: [bedrijfsnaam]@pitane.email (bijvoorbeeld [email protected])


Uw mail moet het volgende onderwerp bevatten om uw mail te kunnen koppelen aan het personeelslid.


Onderwerp: P[personeelsnummer] (bijvoorbeeld P15896)


Wanneer u een verkeerd of onjuist nummer invult hebt u kans dat het document aan de verkeerde stamkaart wordt gekoppeld ofwel helemaal niet gekoppeld wordt.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren