Wanneer u aan het werken bent in Pitane Business Suite kan het voor komen dat uw sessie hangt. Dit kan ontstaan zijn doordat u uw Cloud sessie afgebroken heeft en op een later tijdstip hervat, er een pop-up venster achter uw software is gesprongen (deze zijn terug naar voren te halen met ALT+TAB) of misschien wel omdat de software echt vast hangt.
Erg vervelend natuurlijk. Zeker wanneer dit voorvalt op het moment dat onze helpdesk gesloten is.
U kunt de software altijd zelf afsluiten, dit kan op de volgende manieren.
Afsluiten via Taakbeheer
Heeft u een eigen bureaublad omgeving? Dan kunt u uw software afsluiten via Taakbeheer. Ga met de muis onderin naar de taakbalk en druk rechtermuisknop. Selecteer de optie Taakbeheer, er opent vervolgens een nieuw venster. Druk op het tabblad Processen op het proces PitaneMobility_v10 (of andere software welke u wenst te sluiten) en druk rechts onderin op Beëindigen. De software is nu afgesloten op uw omgeving.
Afsluiten via Pitane Starter
Maakt uw bedrijf gebruik van de Pitane Starter? Dan hebben uw medewerkers de mogelijkheid de software zelf af te sluiten via de Starter. Na openen van Pitane Mobility Business Suite komt er een knop in de starter genaamd "Forceer". Door op deze knop te drukken wordt uw software geforceerd afgesloten.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren