Klantenaccount aanmaken GATE12

Gewijzigd op Wo, 2 Nov, 2022 om 2:17 PM

Wanneer u een account wenst aan te maken voor uw klant op GATE12 kunt u dit doen op twee manieren. Handmatig aanmaken en automatisch aanmaken.


 Handmatig aanmaken  kunt u dit doen door in Pitane Mobility Business Suite te gaan naar BestandIconRight.pngNetwerk IconRight.pngOnderhoud gebruikersrechten.



Klik vervolgens op het plusje om een nieuw account aan te maken.



Vul de volledige naam van de klant en inlogcode. 


Koppel de juiste debiteur aan de klantenaccount door te klikken op Koppelen aan een debiteur.


Zoek in het zoekvenster de gewenste debiteur op en selecteer deze.


Klik vervolgens op het tabblad rol en selecteer de rol 

Ga verder naar het tabblad communicatie en vul hier het emailadres en telefoon (mobiel) nummer van de gebruiker in.



Ga vervolgens terug naar het tabblad informatie en druk op de knop genereren onder het wachtwoord.



Na genereren kan de gebruikerskaart afgevinkt worden door te klikken op het groene vinkje.



Indien gewenst kunt u nu de accountgegevens verzenden aan de klant door op de knop verzenden te drukken. Selecteer hierbij de juiste emailtemplate alvorens u de gegevens doorstuurt. Emailtemplates zijn aan te passen via Tabellen IconRight.png Communicatie Instellingen IconRight.pngStandaard Email Berichten.


 Automatisch aanmaken  kunt u dit doen door in Pitane Mobility Business Suite te gaan naar StamgegevensIconRight.pngKlanten. Zoek de klant op waarvoor u een account wilt aanmaken.


Klik vervolgens op de knop klachtenaccount, links onder in beeld.



Het account is nu automatisch aangemaakt en kan opgezocht worden via BestandIconRight.pngNetwerk IconRight.pngOnderhoud gebruikersrechten.


Controleer de gegevens en vul aan daar waar nodig (bv. een ontbrekend telefoonnummer of ander e-mailadres) en verstuur de gegevens aan de klant.







Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren