Wanneer u een account wenst aan te maken voor uw klant op GATE12 kunt u dit doen op twee manieren. Handmatig aanmaken en automatisch aanmaken.
Handmatig aanmaken kunt u dit doen door in Pitane Mobility Business Suite te gaan naar BestandNetwerk
Onderhoud gebruikersrechten.
Klik vervolgens op het plusje om een nieuw account aan te maken.
Vul de volledige naam van de klant en inlogcode.
Koppel de juiste debiteur aan de klantenaccount door te klikken op Koppelen aan een debiteur.
Zoek in het zoekvenster de gewenste debiteur op en selecteer deze.
Klik vervolgens op het tabblad rol en selecteer de rol
Ga verder naar het tabblad communicatie en vul hier het emailadres en telefoon (mobiel) nummer van de gebruiker in.
Ga vervolgens terug naar het tabblad informatie en druk op de knop genereren onder het wachtwoord.
Na genereren kan de gebruikerskaart afgevinkt worden door te klikken op het groene vinkje.
Indien gewenst kunt u nu de accountgegevens verzenden aan de klant door op de knop verzenden te drukken. Selecteer hierbij de juiste emailtemplate alvorens u de gegevens doorstuurt. Emailtemplates zijn aan te passen via Tabellen Communicatie Instellingen
Standaard Email Berichten.
Automatisch aanmaken kunt u dit doen door in Pitane Mobility Business Suite te gaan naar StamgegevensKlanten. Zoek de klant op waarvoor u een account wilt aanmaken.
Klik vervolgens op de knop klachtenaccount, links onder in beeld.

Het account is nu automatisch aangemaakt en kan opgezocht worden via BestandNetwerk
Onderhoud gebruikersrechten.
Controleer de gegevens en vul aan daar waar nodig (bv. een ontbrekend telefoonnummer of ander e-mailadres) en verstuur de gegevens aan de klant.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren