Wanneer u met uw klant afspreekt dat hij of zij automatische ritten kunnen boeken doormiddel van het bellen van een door u opgegeven nummer is dit mogelijk met de Taxis Pitane VOIP koppeling. Hiervoor dient u in uw Taxis Pitane enkele wijzigingen toe te passen op klant niveau en instellingen.
Allereerst dient u ervoor te zorgen dat er een vervoersvorm H aangemaakt wordt in uw Taxis Pitane of Pitane Mobility. Dit doet u door te gaan naar TabellenVervoersinstellingen
Vervoersvormen.
Hier dient u doormiddel van de knop aanmaken van een nieuw record een nieuwe vervoersvorm aan te maken en deze de letter H te geven. Let op, dit is enkel mogelijk met de letter H.
Wanneer de vervoersvorm is aangemaakt dient u naar uw klant te gaan in uw stamgegevens. StamgegevensKlanten en selecteert u de gewenste klant. Hier dient u aan te geven op de klant gebruik mag maken van de VOIP trigger welke automatisch een ritopdracht aanmaakt voor de geselecteerde klant.
Ga vervolgens naar het tabblad Vervoersvormen en voeg de vervoersvorm Horeca vervoer toe aan de geselecteerde klant.
- Automatisch aanmaken ritopdracht werkt enkel bij instellen conform bovengenoemde en herkenning van telefoonnummer bij klant gegevens
- Deze functie werkt enkel in combinatie met Taxis Pitane / Pitane Mobility VOIP koppeling
Voor vragen betreft het instellen van deze functie kunt u contact opnemen met de Taxis Pitane / Pitane Mobility helpdesk.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren