Het komt voor dat in de avond uren niemand aanwezig is op de centrale voor het toewijzen van ritten aan wagens. In dit geval is het mogelijk gebruik te maken van de hoofdcentralist functie in de Taxis Pitane Link applicatie. De hoofdcentralist van dienst heeft de mogelijkheid alle wachtende ritten te overzien en deze direct toe te kennen aan een wagen en heeft in geval van inkomende gesprekken de mogelijkheid het volledige klantenbestand in te zien en direct een rit te boeken op de betreffende klant, mits deze bekend is in de stamgegevens. Dit allemaal vanuit zijn wagen via de Taxis Pitane Link applicatie.
Configureren van een hoofdcentralist
Het instellen van een hoofdcentralist dient als volg te gebeuren:
Allereerst dient een personeelslid gekoppeld te worden aan een gebruikersaccount welke terug te vinden is bij Onderhoud gebruikersrechten. Selecteer de juiste gebruiker (indien niet aanwezig dient de chauffeur welke de functie Hoofdcentralist toegewezen krijgt aangemaakt te worden bij de gebruikers).
Door op de knop "Koppelen aan een personeelslid" te klikken opent zich de lijst met personeelsleden, selecteer het juiste personeelslid en sla de wijzigingen op.
Ga vervolgens naar het tabblad "Toegang", op dit tabblad worden de rechten bepaald van de gebruiker.
Geef aan dat de chauffeur toegang krijg tot "Taxis Mobile Anywhere centralist". Wanneer dit is aangevinkt en de gegevens zijn opgeslagen krijgt de chauffeur bij inloggen op de Taxis Pitane Link applicatie als medewerker een nieuwe functie in zijn scherm namelijk Centralist waarna hij onderliggende functies kan gebruiken van hoofdcentralist.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren